Pordenone – Salernitana 1-2

This image has an empty alt attribute; its file name is pordenone-calcio.png

Il Pordenon al piert ancje a Lignan, cundut che al zuie miôr di sabide stade a Reggio Emilia. Prime al patìs la superioritât e la determinazion de Salernitana, po al cres e al segne l’un a un vie pal secont timp e juste tal ultin, ae fin dal recupar, al ven impirât di Tutino dal discut, in chel istès che la partide e someave indreçade viers dal un a un finâl.
Cu la vitorie inte sachete i ospits a concuistin la seconde posizion in graduatorie, intant che pai sborfs la classifiche e reste avonde clopadice.

Il Pordenon si presente tal prât dal Teghil cun chê di tignî ben il cjamp e di no permeti ae Salernitana di imponi il so zûc. I parons di cjase a partissin ben, no dome in fase di interdizion ma ancje in atac, stant che e je lôr la prime conclusion: une zirade di Zammarini che e ven parade di Belec.

Sghindât il pericul, la Salernitana e passe in vantaç cuntune parabule di Gondo che e scjavace Perisan fûr dai pâi e e finìs tal sac. Plui tart Falasco al ven tocjât inte aree aversarie, ma par Marini al è dut regolâr. Gondo e Casasola a provin ancjemò a passâ Perisan, però i lôr tentatîfs o a van fûr bersai o a vegnin fermât cence masse fastidis.

Passade la metât dal prin timp il Pordenon al lenç la pate cuntun tîr cul cjâf di Ciurria fûr di pôc. Plui indenant Perisan al fâs un bon intervent suntune conclusion di Casasola e i parons di cjase a rispuindin prime de polse ancjemò cun Ciurria, protagonist di un altri tîr che al va une vore dongje dal bersai e po di une colade inte aree aversarie che Marini le calcole regolâr.

Tal secont timp il Pordenon al prove a incressi il ritmi e a alçâ la linie dal zûc. Il risultât si lu viôt daurman cuntun tîr di Butic cu la bale che e va fûr. Di chê altre bande dal cjamp al è Di Tacchio che al tire cul cjâf di pôc parsore de travierse, intant che pal Pordenon Butic al impegne ancjemò Belec, che si salve in corner.

Domizzi al mande in cjamp Misuraca e Musiolik tal puest di Scavone e di Mallamo e la scuadre furlane a fuarce di dâi e cjate il gol cun Misuraca che di fûr aree al firme une conclusion di potence e di precision che e finìs inte rêt passant Belec dongje dal prin pâl.

Tal ultin cuart di ore Castori e Domizzi a fasin ducj i cambis che a coventin. Il Pordenon al à chê di tignî bot e la Salernitana e volarès jonzi il sucès. I neris e verts a vant di lunc a tignî di plui la bale e cun Camporese si svicin al vantaç, ma la sô conclusion e ven parade vie parsore de travierse di Belec.

Si rive tai cinc minûts di recupar, cuant che Kristoffersen, a pene jentrât tal puest di Gondo, al impegne daurman Perisan, e po Tutino al ven tocjât inte aree di Barison. In chest câs par Marini al è rigôr: al tire il stes Tutino, che al profite de ocasion e al segne.

Leave a comment