TFF, Truzzi Broders e Maurizio Mattiuzza. Cine, musiche e poesie a Turin

A4_orizzontale.indd

Di un festival a di chel altri. La setemane passade a Udin al è stât Suns, il Festival de cjançon in lenghe minoritarie de Europe alpine e mediteranie, intant che vuê e tache a Turin la edizion numar 32 dal Torino Film Festival.
La rassegne cinematografiche internazionâl che si davuelç in citât al è zaromai di atnt timp un apontament classic cul cine di cualitât che al rive di ogni bande dal mont. Il program al è sior di titui, di proiezions e di events e si pues discuvierzilu achì.

maurizi

Doman, invezit, si fasarà a Turin la cerimonie di consegne dai premis Mario Soldati  . L’apontament al è a 4 e un cuart dopo di misdì alì dal Collegio San Giuseppe, in vie Andrea Doria 18.
Tra i finaliscj dal innomenât concors inmaneât de bande dal  Centro Pannunzio al è ancje un dai scritôrs e dai poetis miôr dal Friûl, che  ogni trop al passe di chestis bandis, par solit par cjapâ un premi. Al è Maurizi Mattiuzza, che dopo jessi stât alì dal Salon dal libri par ritirâ il prin premi dal InediTo – Colline di Torino  tal mês di Mai di chest an, cumò al cjaparà il tierç premi dal Soldati simpri cu la ricuelte di poesiis “La Donna del Chiosco sul Po”, che e vignarà publicade tal 2015.
Chest viaç il passaç par Turin di Mattiuzza al sarà une vore svelt, stant che domenie al sarà a Cividât, alì dal teatri Ristori a 6 sot sere, par un incuintri cul public coordenât dal gjornalis e poete Michele Obit.

truzzib

Domenie a Turin al è un altri apontament di no pierdi. Za di cualchi mês a àn tornât a sunâ ator i Truzzi Broders , storiche band di chenti, une vore ative soredut tra i agns Otante e Novante.
Par motîfs anagrafics e par menâsi un pôc pal boro, chest tornâ a sunâ dal vîf lu àn clamât Geriatric Tour. Passant doman, a dîs di sere, a saran alì dal Caffè del progresso, in cors San Maurizio 69.
«…e questa è una canzone senza finale…» .

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s