‘Occitania, Friuli, Europa’ a Udin ai 14 di Novembar. In spiete di Suns

CoverOccitaniaJPG

Nol è mai masse tart. Cussì, finalmentri, vinars ai 14 di Novembar, a Udin, alì dal Bar dal Visionario, di sîs sot sere indenant, al vignarà presentât, pe prime volte in Friûl, il libri di Marco Stolfo, Occitania, Friuli, Europa. La mia lingua  suona il rock .

L’incuintri al sarà une sorte di aperitîf e di viertidure sostanziâl dal program di iniziativis metût adut ator di Suns, il festival european de cjançon in lenghe minoritarie.

Paolo Cantarutti e Andrea Ioime a fevelaran dal libri e dai siei contignûts adun cul autôr.
Cui che al frecuente chest blog al cognòs za la publicazion, che cuntune atenzion multidissiplinâr,  là che si incrosin musiche, storie, politiche, societât, dirits linguistics, leterature e tutele des minorancis, al propon une esplorazion fonde e organiche de produzion musicâl par ocitan e par furlan, de fin dai agns Sessante al dì di vuê, e le met in relazion e in comparazion cun chês che si son disvilupadis inaltrò in Europe.

Occitania, Friuli, Europa. La mia lingua  suona il rock al è un lavôr di ricercje, di documentazion e di divulgazion che nol è dome di lei, ma ancje di scoltâ. Cun di fat il libri al ten dongje ancje un cd cuntune selezion de musiche ocitane e furlane plui gnove e plui fuarte.

La presentazion de publicazion dade fûr de associazion di furlans in Piemont Lidrîs e Butui e sarà dome la prime part di un event dal titul Suns@Visio, dedicât ae produzion musicâl tes lenghis minoritariis de Europe, che al ten dongje ancje une selezion di videos musicâi e una sorte di dj set par cure de trasmission di Onde Furlane, Babêl Europe.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s