Udinese – Napoli 1-0

fuarceudinees

Una vitorie strente e pesante. Te tierce partide di campionât l’Udin al sufrìs, al resist e al met te sachete trê ponts impuartants che a tornin a puartâle de bande alte de classifiche. Il Napoli, che par sigûr al à a sô disposizion une dotazion di zuiadôrs di nivel tecnic plui alt, nol rive a fâju rindi cemût che si spietisi e al piert.

La formazion di Benitez, cun dut che tal prin timp e fâs zirâ a di lunc la bale, no mostre di vê avonde personalitât par imponi ad in plen il so zûc, par vie che lu fâs soredut tes liniis orizontâls e soredut in graciis de atenzion costante dal Udin inte fase difensive. La scuadre di balon furlane, tal prin timp, e patìs la pression dai aversaris, no rive a cjapâ sù nissune iniziative ofensive e si contente di tignî bot, intant che tal secont timp e cres te fasse mezane, no sburte masse indenant, ma e cjape plui fuarce, cul lâ al mancul dai napoletans, soredut sul plan psicologjic e tatic.

Pe cronache, te prime frazion i ospits a cjapin un pâl cun Gargano intant che l’Udin nol fâs nancje un tîr in puarte e Di Natale al è di bessôl, sbandonât e cence riforniments. Tal secont timp la partide e je un pôc plui vivarose, ancje parcè che al è dificil fâ piês dai prins 45 minûts.  L’Udin al fâs plui moviment te metât dal cjamp, sot de direzion di Allan, il Napoli al fâs  un pôc di pressing ma nol rive a concretizâ, stant che al cjate Danilo e Hertaux inte zornade juste, simpri tal puest just tal moment just, soredut a dam di Higuain che al reste imberdeât framieç dai doi centrâi blancs e neris.

Alc al cambie dome cu la jentrade tal cjamp di Callejon, che al oblee Karnezis a fâ il so intervent plui dificil e preseôs, ma nol è avonde. Tal moment che il Napoli al scomence a pensâ di jessi in stât di sierâ la partide, cu la jentrade di Mertens, l’Udin al cjate la strade juste pal gol: punizion di Di Natale, deviazion di  Koulibaly e inseriment di Danilo che le bute dentri. A chel pont la formazion di Benitez e imbastìs une reazion, ma l’Udin si difint cun sintiment e il risultât nol cambie.

In altris ocasions, une partide brutute compagn di cheste si varès sierade cuntun risultât negatîf. Chest viaç no je lade cussì. La difese e à tignût e si à viodude une buine personalitât, sei a nivel coletîf che pes singulis individulitâts, a tacâ di Karnezis, Allan e Danilo.

Joibe la scuadre di Stramaccioni e zuiarà a Rome cuintri de Lazio, che e zuie avonde ben ma e à un fuart deficit di ponts e risultâts. Une trasfierte delicade e dificile, che si à di frontâle cun dignitât e cence sudizion.

Leave a comment