Il Friûl al mostre la musiche e la lenghe ancje a Milan e a Dia/Die

djtubetok

Al è stât un lunc fin di setemane là che la lenghe furlane e la musiche par furlan si son confermadis prodots di esportazion. Dut al è tacât Joibe ai 26 di Setembar, cuant che Lino Straulino al è tornât li dal circul La Scighera. Tal mês di Mai si veve fermât propit alì, su la strade par Pinerolo, là che al è stât protagonist di un dai incuintris di La mia lingua suona…IN TOUR. In cheste ocasion il so al è stât un conciert di presentazion dal so gnûf disc, Gorai, e un passaç in direzion nordovest, viers Dia/Die, tal Stât Francês.

Propit in cheste citât, a tacâ dai 25 di Setembar e fintremai al 1n di Otubar, al è in plen davuelziment il festival Est Ouest, che chest an al è dedicât a Triest e al Friûl: une biele rassegne che e ten dongje musiche, leterature e storie e là che il Friûl al mostre la muse e la lenghe propit cun Lino Straulino, cui Arbe Garbe e cun DJ Tubet.

Magari cussì no tal sottitul de manifestazion il Friûl no si lu viôt, ma si menzonin dome Triest e la Italie dal nordest: al vignarès di comentâle tant che une robe tipiche taliane se no fos ancje tipiche francese…

Cun dut achel o pensìn che dopo dai concierts e di chês altris performances di Lino Straulino, Arbe Garbe e DJ Tubet ancje a Dia/Die, che tra lis altris si cjate intun dipartiment là che si fevele ancje par ocitan e par francoprovençâl, a varan discuviert che tra Triest e la Italie dal nordest al è ancje alc altri…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s